poo poo

Sitter och mysglor på tv´n efter en liter te och funderingar på vad jag ska göra en fredag som denna. Tror inte det blir krogen iallafall. Är så jävla less på tråkiga tellus och volym har i Nyköping.. Ska iaf titta på när Rickard tatuerar sin kusin Elin, sedan ska vi övertala Stefan så jag får tatuera han lite, hähä! Fett kul att tatuera, jag gjorde det på Rickard häromdan och guuuu så vackert det blev! Inte alls skakigt..

Man kanske skulle ta och måla klart tavlan idag? Är fett sugen på att börja på Sailor Jerry tavlan som Rick har beställt :)

mitt mästerverk på älskling ;)


Fridus var här igår ich lekte med mig, blev mysfika på stan och massa skratt, sedan la hon in bilderna från när vi nattbadade, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0