helloo

Har vart en fucking bitterfitta hela dagen typ.. Är så jävla less på falska jävla människor. Man märker vilka som är ens riktiga vänner och vilka som bara fanns där när det passade dom. Ni kan bara gå och dö faktiskt.

Igår låg jag bara hemma i soffan med älskling och va superbakis. Sedan kom Frida babe in till oss, så blev det lite kinamat och mumsmums, helt okej.

I Lördags hade jag bästa kvällen på länge med underbara finaste Em. Den flickan gör mig så jävla glad. Vi satt hemma hos Patrik och drack med lite folk och sjöng :) Sedan blev det Fika, är skapligt less på Nyköpings klubbar..
Har iallafall avreagerat mig med aggressiv hög musik och gått loss på att städa som en idiot så nu är jag heelt slut. Ska sätta mig och måla lite och rensa huvudet.


mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0