god morgon stjärtisar

Fy fan jag drömde om skolan inatt! Snacka om mardröm. Inte konstigt att jag hade byggt ett fort i sängen haha. Saknar verkligen inte skiten Alla sa att tvåan skulle vara jobbigast med läxor och så "i trean har ni nästan bara PA att tänka på" Mmm in my ass att vi hade! Prov, läxor, föredrag, arbeten mm heeela jävla tiden. Tycker synd om dem som går i trean nu. Usch, värsta jag vart med om.

Ska försöka få lite skit gjort idag.. Städa hos bäbisen, diska och sån skit, köpa tights, hårspray, linnen, nagellack och kanske nått mer.. Ringa min bästa Frida också och det där jobbgrejset.. Dags att ta tag i sitt liv nu kanske. Måste måla klart tavlan också hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0