bästa <3

Hade världens mysigaste dag igår hos Claudia ute i Kisäng, dvs mina gamla hemtrakter. Åkte dit med Jessi och mötte claud och Vera utanför huset så gick vi till ica, (fett långt), och tillbaka. Sedan fick vi för oss att kötta rätt ut i skogen för att hitta svamp och satan så mycket trattkantareller vi hittade! En icakasse typ. Efter det fick vi en ny briljant idé, att gå och fiska lite. Så det gjorde vi, blev ingen fiskjävel men det nappade, Claudia va bara för slow på att dra upp ;) Sedan helt plötsligt bara sådär helt utan vidare hade vi nio kräftor så vi gick hem och lagade fetaste buffén till oss själva. Suuperduper gott! :)

Somnade vid fem i morse, varken jag, jessi eller claudia va trötta så vi målade naglarna, åt jordnöttsringar och krigade istället. Sen kollade vi om det fanns några roliga änniskor på chatroulette med det gjorde det inte så vi somnade till slut.

Idag har jag pysslat claudia lite, som var såå dödssjuk så. :P Sedan kom Rck och hämtade oss så jag har bara chillat hela kvällen. Nu tatuerar Rickard Robert, får se hur det blir snart :)

Lägger in bilder imorn för nu ska jag ha te.

PUSSEN

Kommentarer
Postat av: Stjärna som är din

Mina ögon kommer alltid le mot dig.

2010-09-24 @ 11:56:07
Postat av: matilda

:)

2010-09-24 @ 12:10:15
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0