pissåskit

Usch fy fan i helvete, pissigt jag mår idag.. Det är fan inte okej. Började igår med lite feber men jag brukar vara rätt bra på att intala mig själv att jag är sjuk fast jag egentligen inte är det så jag brydde mig inte så mycket. Sedan när jag och baby skulle sova kunde jag inte sluta hosta. Så jag har väl halvsovit lite från och till hela natten. Nu sitter jag i soffan med lillkisse på magen. Har druckit te och tryck i mig ipren, allergitabletter och halsonttabletter så nu håller vi tummarna för att detta går över. Måste städa.. Och baka bullar vill jag också, det vart inga igår på bullens dag :(

Slänger upp lite mysiga höstbilder från min och Fridas promenad.









puss så länge

Kommentarer
Postat av: isa

krya på dig söting!

2010-10-05 @ 18:47:25
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0