helgen = bästa

Jaha söndag igen. Har haft världens bästa helg med underbara människor. I fredags blev det arbetsförmedlingen en snabbis sen hämta och lämna cykeln lite, och sedan en promenad hem igen. Sedan när Rickard hade tatuerat sig klart så åkte vi ut till urskogarna hem till pappa och Jenny. Supermysigt. Hundra år sedan vi var där så det var på tiden!

Sedan i lördags så vart det en mysfika med älskling i Trosa sedan hem till Nyköping igen. Frida kom och det vart förfix och dricka. Hahah råkade spruta ner hela badrummet med champange, men men :P Sedan på kvällen blev det Tellus för hela slanten. Hade så jäävla kul med bästavän, tequila, redbull-jäger, vodka lime å massa gott å ännu mera dans. Träffade även Em och Becka, superkul för det händer inte så ofta, mina roliga tjejer <3 Länge sedan jag hade så kul på en krog i lilla Nyköping. Synd bara att vissa idioter ska försöka förstöra men haha ta dig i röva loser!

Idag har jag bara bakismyst med älsklingfridan hela dagen. Ätit chips, choklad och annat fett haha. Snart blire tacos med världens bästa pojkvän också <3


fix fix!


älskling å jag


bakismys idag


älskade karljävel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0