FRIDA!

Idag fyller min underbara fina vän Friida år! Så på hennes dag ska hon såklart firas på mysigaste möjliga vis ute på landet med kära vänner. Hur länge har vi varit vänner nu? Typ sex år. Shit vad vi börjar bli gamla! Men hon har stått vid min sida oavbrutet i sex år och stöttat mig när jag har mått piss, skrattat med mig, hjälp mig när jag har varit lost och varit världens bästa och underbaraste vän helst enkelt!


En vän kan bejaka
och skärpa alla sinnen.
Hon delar gärna tankar,
drömmar och minnen.

Hon lyssnar och besvarar
och vågar alltid fråga.
Och när du är rädd
kan hon få dig att våga.

Hon står vid din sida
när livet är hårt.
Och hon får dig att skratta
åt det som varit svårt.

En vän bryr sig om dig
för hon har dig kär.
Och hon älskar att se dig
precis som du är.



Frida & Jag, gotland för hundra år sedan haha :)


Frida & Jag, mycket skratt, snart fem år sedan :)


taget i musiksalen på Oppeby. Förmodligen satt vi och slöt en hatpakt mot Bernisa haha


hemmafest i stigtomta, gäälen kväll!


Tröttis i Barcelona.


Första året på gymnasiet, första gången på tre år skulle vi inte ses varje dag, vi överlevde ;)


andra året på gymnasiet, vi vet fortfarande hur man underhåller sig en kall vinterkväll, mm bajs.


mitt mästerverk



happyface

min fina <3

ÄLSKAR DIG FRIDA THERESIA RINGHOLM (nej jag vet fortfarande inte hur man stavar ditt mellannamn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0