FREDAG KOMPISAR!

FREDAAAG WOOHOO!

Äntligen..!

Har lägntat hela veckan efter fredag. Ska ut på äventyr med min finaste idag när han slutat jobba. Träffa pappa och Jenny och innan det ska jag nog hinna med en fika med mamma. Har inte träffat henne på 100 år, hon har vart på Sicilien när det har vart tråkigt höstväder här hemma! Orättvist..

Sedan imorgon så ska vi nog möta upp Robert inne i Trosa och käka, eller fika eller gå en sväng med han och Sibbe-bus eller något. Och då ska vi ha fint väder inte regn och snö!

Jag har värsta idén på en ny tavla föresten. Det enda problemet ät att hela ska vara i blyerts, och jag har typ 40 blyertspennor, MEN jag har ingen pennvässare! Så kom kom och lämna en är du snäll och go!

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0