yeahllow

Sitter här hemma i soffan och funderar på att dra upp clutt och jessi för att åka på äventyr idag. Solen är ju framme för första gången på typ en vecka. Tänkte iaf sammanfatta student och balen.

Studenten i fredags är ta mig fan det bästa jag har vart med om i hela mitt liv. Har aldrig haft så jäävla roligt! Började hemma hos Lina i klassen med champange frukost i ett megapartytält. Skit bra stämmning med massa skratt, skålar och sånger. Sen blev det avslutning i skolan. Bruno den saten fick ett stipendium proppat med massa peningar, grattis till det din jävel. ;) Sedan blev det utspring, då alla hittade sin släkt förutom jag.. Men till slut hittade jag dom, som tur var, borta vid idrottssalen. Mamma, Janne, pappa, Jenny, Pata, mormor, Göran, Älskling och Emil. Efter det gick vi i tåg till torget för att skrika och drägga vid stadshuset. Sen var det det bästa på hela dagen, KORTEGEN! Så underbart jävla kul. Jag vill åka flak, supa och skrika mig hes varje dag. Sen vart det middag på Tellus med min och Clutts familj. Em och Becca överaskade med shot och drink. <3 Sedan vart det förfest hos Malta, supermysigt och roligt. Och sedan var det hamnen och Skeppsbron för hela slanten. Liveband och fullproppat med studenter. Helt jävla underbart! Dansade hela natten med mina underbara och sedan blev det stadshuset igen innan älskling kom och hämtade mig. UNDERBAR DAG!

Balen var också så in i helvete grym! Åkte till Clas som bjöd mig, Claudia och min fina dejt Rickard på champange, ost, kex, och andra goda saker. Det blev lite fotografering och sedan skjutsade Rick oss till Nynäs slott där det blev ännu mer foton, mat och dans för hela slanten. Också helt galet roligt. Bästa helgen i mitt liv, kommer aldrig gå att toppa.


jag, frida och elin <3


flaket




Hamnen


Balen, jag, elin och frida


clas, claudia, jag och rickard hemma hos clas

claudia, clas, rickard och jag vid Nynäs slott. Mer bilder på massa folk finns på facebook.

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0