Hejs Bajs

Just nu sitter jag och chillar i soffan med min fina. Han sitter i siden kallingar och ser fundersam ut, mohaha. Idag har jag ej gjort mycket. Städat, myst med kissarna, spelat Resident evil (som jag btw är bäääst på), lagat mat, och sagt hellu till Hampus, babe rensade deras avlopp. Med tårna.

Imorn blir det förhoppningsvis lek med Em-Slem och Becca-Kakan, Om jag nu inte ska jobba, får se om herrn ringer. Vill fan jobba massa så jag inte blir en bortskämd snorunge. Hehe too late.

Nu ska jag hoppa i mysbrax och guusa.

PEACE

Smygfotade Rick <3

Han fick en smygbild på mig med..





Värsta regnbågen häromdagen Superfin. Jävla pissväder dock, först stekande sol, fem minuter senare var det spöregn och hagel, sen sol igen. Hallå Jesuspojk ge mig stek?




Myskväll när den är som bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0