Superbra kväll igår!

Gårdagen var superduper rolig. Jag, Älskling, Henke, Totte och Catta och två pojkar till var ute Hos Hampus och drack öl, spelade musik och chillade. Supermysigt var det. :) Sedan kom min älsklings Frida ut också. Puss på det!

Nu har jag precis pussat rickpick hejdå, han Hampus och Henke ska ut på sjön och härja, jag orkade inte :P Taggar inför ikväll istället då det blir öl och mys med Frida, Frida och Elin förhoppningsvis! Det var typ hundra år sedan vi kunde ses alla fyra så jag hoppas verkligen att ingen ångrar sig för då jävlar haha :)

Nu fick jag cravings efter pannkaka.. Hoppas vi har allting hemma..

PUSS!


catta, totte, pojke 1, pojke 2

Catta :)


Totte


haha jisses..


Totte och hampus (som stolt visar upp sin far ;P )


Kommentarer
Postat av: isa

jag är också sugen på pannkaka! vi slår till hihi :D

2010-07-17 @ 13:00:50
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: matilda

hihih gullis! :)

2010-07-20 @ 11:55:30
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0