sTjÄrT

Ett tag sedan jag skrev nu.. De senaste dagarna har jag vart ute hos far och målat lite panel till verandan som farsgöbben håller på att skapa :P superduktig var jag minsann! Sedan var jag på begravning i tordags.. Usch så jobbigt det är. Fyyyy..!

Annars jag jag vart med älskling och Hampa-pampa. Idag fick jag taveldukar, akrylfärger och penslar av min finaste så nu kanske jag ska sätta igång och måla igen.. Får se om jag törs haha :)

Ikväll blir det säkert utgång med världens finaste vän, frida alltså :) Skulle sitta fint, synd bara att vädret suger gammal åsnepenis..

PUSS PÅ ER

från te mys på ballen med de bästa <3 jag ser skabbig och drogad ut määhähä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0