lektant Matilda Öberg

Sitter här framför Jennys minidator och försöker komma på hur jag ska underhålla lillkillen wille. Jenny var tvungen att åka till sin mamma vid fyra i morse och padre skulle på tävlingar i Bottnaryd så jag har varit barnvakt hela dagen lång. Gjorde frukost, åkte och handlade, åkte till Lillsjön och badade och nu har jag nyss gjort lunch åt mig, wille och rickard. Nu går wille runt och har tråkigt för jag kommer inte in i garaget där alla bollar och skit finns att leka med och inga av hans vänner svarar i telefon. Hur ska jag underhålla lillpöjken???

Jag får komma på nått..


hittade en supersexig bild på jennys dator :P
jenny, pata, jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0