huwääh så tröött..

Sov som en påse skit i natt. Det spöregnade och Lilla Bäbis gnagde och gnagde på sin lilla bur.. Men men nu är jag uppe och vaken iaf så snart bär det av mot stan med älsklingen. <3 Skulle egentligen ha åkt till liseberg och götet idag men nehe det gick inte..

Lägger ut lite bilder från sjön osv..

på hampus båt
jag på Hampa-Pampas båt

mjau min snygging <3

han å hon

haha orkar verkligen inte lägga ut fler.. blogg.se är fett segt.. Och nu är jag sur också. inlägget skulle laddats upp vid elva men allt är segt och det gick åt helvete så sket i det.. rickard sover, babbsan sover, den andra katten sover det regnar, det är mörkt.. En öl kanske? JAPP

( bilderna laddar jag upp på face ist. )


Kommentarer
Postat av: isa

nu tar vi tag i det här, vilket datum ska vi stämma träff?! :) det är katrineholmsveckan här from 9 augusti, vi kanske kan ta det då när det faktiskt händer nånting av värde här i hålan? ;) <3

2010-07-30 @ 18:07:05
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0