Hej människor

Jag ska lägga ut bilder på håret, ska bara färga lite mer slingor och göra det rödare innan så man ser lite skillnad :) Men är jävligt nöjd faktisk.

Eftersom ingen som lovat höra av sig har gjort det så kan ni slänga er i väggen.. Jag orkar inte bry mig. Säga massa saker om att hitta på nått kul, sen inte höra av sig. Och jag är en dissare? Mmm in my ass.. Kul, verkligen skitkul. Såna människor jag älskar.

Just nu sitter jag och tittar på när rickard tattuerar nån victor. Ser bra ut än så länge, härifrån iallafall :p Har varit en rätt lugn dag idag. Va på stan med rick som köte saker till sin nya trickcykel, sedan slängde vi runt lite här och där.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0