stääääd

Nu har jag fan städat hur jävla mycket som helst, känns som jag gör det varje dag men ändå blr det lika satans jävla skitigt igen dagen efter. Jag förstår inte! Har iaf, diskat, vikt tvätt, torkat av överallt, bäddat, fixat i garderoben, städade hos bäbis, bytt kattsand, tömt askkopparna på balkongen och torkat av där och tvingat Rickard att fixa badrummet och rensat skit under bordet..

PUH! Nu ska vi iaf snart ner på stan och köpa fler gittarställ tydligen, kanske gå en runda också. Så jävla sugen på alla nya höstkläder! Inväntar mina pengar jag ska få tillbaka på skatten. Fick iaf världens snyggaste skjorta och höstkängor av min älskling så det kanske jag slänger in en bild på sen om jag orkar.

PUSSEN DÅ SÅ LÄNGE


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch så tråkigt att städa :(

2010-08-27 @ 10:52:26
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: Matilda Öberg

ja fy fan.. Men värt det som tur är :)

2010-08-27 @ 19:02:00
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0