rööööööööööööööööööööött

Shit kompisar, nu är mitt hår iaf satans rött! :O Men kommer va fett snyggt. Slänger upp en bild snart. Medans jag höll på att färga förut kom jag på att en färggrej verkliiiigen inte räcker till mitt trollhår så jag bad älskling, fast han är superförkyld, springa ner till ica och köpa n till så det gjorde han. Problemet var bara att fittica inte hade min färg så han fick åka runt i halva stan för att hitta den haha. Snacka om att jag kände mig elak:P Kompenserade det genom att diska, tvätta hans kläder, laga mat och pyssla om och .... han så nu är vi kvitt ;)

Får se vad denna fredagskväll har att bjucka på. Kanske lite groggar hos Herr Ramström om min karl blir lite friskare. Imorgon blir det iaf en tripp to my hometown Södertälje för att hälsa på min älskade lilla mormor som har varit så orolig för mig. Alltid lika mysigt att komma dit.

Men som sagt, slänger upp en bild på frillan snart, vet ej hur mycket det kommer synas men men.

kiss och bajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0