morgonpigg

För första gången i mitt liv (typ), är jag morgonpigg! Det kan väl inte ha hänt förut? Brukar lätt kunna sova till tolv annars. Har iallafall suttit lite på balkongen och njutit av solen och min supergoda varma choklad. Helt okej start på dagen ;)

Usch hade jätte svårt att sova inatt.. Förstår verklige inte vad som är felet? När jag gick i skolan kunde jag inte sova för jag va stressad som ett as och nu när det inte är några bekymmer så kan jag ändås inte sova.. :S Märkligt märkligt.

Idag ska jag nog iaf städa lite, chilla runt, få tag på min Fridus och mysgosa med min Rickpick <3 Skulle vart perfekt för en springtur nu. Så jävla sugen på att skita i höfterna och dra en runda ändå. Kommer ångra mig efteråt dock :p

Jaja vi får se hur det bliiir.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0