Heeeeeeeeeeeeeeeej

Sitter här i soffan, kollar på tråkiga morgon program. Det är fan sjukt att dem bara visar dåliga program/tv shop på morgonen. Hallå, jag är vaken nu och vill kolla på Top Model?! Men men det börjar inte förran fyra, som tur är så tror jag mig minnas att Rorry Racerbil snart börjar på barnkanalen ! :) Shit jag borde verkligen skaffa ett jobb eller nått..

Åååh nu ska jag berätta något hemskt! Inatt höll jag på att dö igen. De flesta som känner mig vet att jag får mina dödsanfall då jag helst plötsligt blir allvarligt sjuk av någon anledning. Och i natt fick jag en släng av "födabarn-kramp". Jag har iofs aldrig fött barn men folk säger ju att det är den värsta smärtan bla bla bla.. Och jag har seriöst inte haft ondare i hela mitt liv. Kallsvettades och kunde inte röra mig för det gjorde så in i helvete ont. Därför är jag vaken så här tidigt. Man vill ju inte spendera sina sista timmar i livet i ett mörkt sovrum eller hur? Så jag gick upp (när en kramp precis hadegått över) och tänkte titta på nått bra på tv´n , men när den bara visade mig bajs så kom jag på andra tankar och nu är jag frisk igen! Hahah!! :D Jag har lurat döden måånga gånger kompisar.

Kalla mig hypokondriker och jag biter dig..


Hihi nu ska jag äta pastasallad

PUSSEN


Kommentarer
Postat av: Madeleine

SV: Tack detsamma snygging

2010-09-02 @ 15:11:50
URL: http://mblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0