dessa vuxenbrev

Inte visste väl jag att det skulle bli så satans komplicerat att bli "vuxen"? Dock ser jag inte mig själv som vuxen, tänker jag aldrig göra..bläää. Men hallå, seriöst. Varför får man så många komplicerade brev?! Jag fattar ingenting. Häromdan fick jag brev från polisen och höll på att skita på mig, men det var inte så farligt. Sedan fick jag brev från skatteverket (vad fan är det?) där det stod nått om att överklaga och skit, Frida R fick hjälpa mig att förstå. Sedan igår fick jag ännu ett brev från skatteverket! Nu stod det typ +2428 kr och sedan -2428 kr och nått om skatt och sedan blaablaablaa... Fattar ingenting.

Sov som en påse skit som vanligt. Ska åka och köpa sömntabletterna nu fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0