Skolsug.

Ja, sitter i skolan och muppar som vanligt nu för tiden. Jessica pös iväg för mormor Sonja skulle ha ett snack med henne. Haha hoppas du får smisk azzeli! Själv ska jag skriva våran projektplan på datorn nu så vi kan lämna in den denna vecka och börja arbetet nästa vecka..

Imorn sticker jag Elin och fröken Ringholm iväg på en roadtrip upp till Värmland. Ska bli skit kul! Massa bilåkande, marknad, och bo ute på landet i en liten stuga utan värme.. Ska dansa för mina älsklingar så det blir lite heat i stugan;) Sedan får det bli spel och lekar hela natten tycker jag.

Kommer hem på Söndag tror jag. Men nu ska jag som sagt skriva in projektplanen och sedan leta upp Elin för att skriva packlista!! ha det bra mina vänner!

PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0