godmorgon min vän.

Sitter här och hostar som vanligt, alltså ingen skola för min del idag.. Va synd! Nej men ärligt talat så är det lite synd med tanke på att jag ligger typ två veckor efter tack vare visa ukrainare... Hatar all jävla stress. Religionprov imorn, två böcker att läsa, kompendiet i psykosocialt arbete, riter-rapport, projekt arbete, Gudstjänst-arbete, historia skiten, geografi (vilket jag inte har den blekfetaste om vad vi sysslar med?!) och massa massa mer skit.. Det mesta av det ska in dem närmsta veckorna också.. Jag hatar skolan.

Var i alla fall nyss och mötte min söta claudia vid coop en snabbis. Men hon var tvungen att kila vidare till ryskan, stackarn. Jag lider med dig. Själv ska jag gå och begrava mig i skolböcker.. Vill       inte       !


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag alskade skolan haha bara att bita ihop tjejn <3

2009-09-21 @ 11:17:45
URL: http://martiiinas.blogg.se/
Postat av: isa

krya på dig! här ska det begravas i skolböcker också, på lediga dagen :( <3

2009-09-21 @ 12:05:42
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: Anonym

TÄNK POSITIVIST PULLAN!!! DU KLARAR DETTA OXÅ. Om du stod ut en sommar med mig och Becca klarar du detta galant!

2009-10-03 @ 10:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0