Bilder från igår

igår fyllde allas våran bästa älskling Frida äntligen 18!!<3

Detta firades såklart med kidnappning, ont i röven och diverse andra regioner i det området, suprise tacos, kladdkaka, sprit och mys för att sedan dra vidare på Tellus. Skit bra kväll om man bortser från att jag tappat mitt kort, mitt leg, mitt GK kort. Kortet spärrade jag dock 20 minuter senare så försök inget fuffens ni som hittar det. Och det är tillåtet att skratta åt mig leg bild! :) (tack frida,  frida, andreas och elin för en lyckad kväll!)

Det här är bara bilder från tellus, hoppas på att frida skickar alla andra senare idag.





PUSSPUSS!


Kommentarer
Postat av: Mikael

Alltså fyfan vad du är snygg baby, jag blir helt galen:). Kyssar på dig sexiga jävel;)

2009-10-10 @ 15:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0