Mår piss

Usch och bläää ad jag mår skit idag.. inte roligt det. Hostar som en 90 årig kärring som har rökt hela sitt liv, snorar 11:an nonstop och febern ligger hela tiden och lurar. Jag hatar alvedon.. Man skulle ju kunna ta 10 stycken innan det märks någon effekt. Nej, tacka vet jag ipren. Dom är det krut i! haha mongo..

Skulle haft konditionstest på idrotten idag också.. Mm för det hade ju säkert gått bra? hehe skulle inte ens vilja veta. Iofs var jag sjuk för sex veckor sedan också när vi tog det första konditionstesten. Då va jag näst sämst av alla treor, fitness. Men skulle jag gjort det idag hade jag nog fanimej vart sämt av alla. Så det var liksom ingen idé.

Får hålla tummarna för att min sjuka försvinner om nån timme. Det är ju fredag så jag är sugen på att göra något ruligt. Gå ut vete fan om jag vill lägga pengar på.. Men annars åker jag ut med Claudia och Vera för en plugg/chill kväll i skogen. Annars blir det väl mysfredag bara antar jag.

Nej, nu ska jag plooogga!

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0