Ukraina here I come!

Japp, nu är snart den 11:e, vilket betyder att den fruktade dagen är snart här. Jag, Claudia och de andra som läser ryska pluss två lärare åker till Ukraina. Vi kommer bo ensamma hos olika familjer och göra massa besök och grejer. Hoppas hoppas hoppas att vecka kommer gå riktigt fort. Jag kommer älska Sverige efter denna frustrerande tid.

Idag har jag haft ont i magen (resfeber) vart på möte, träffat claudia så vi kunde lugna våra nerver med ciggaretter och skitsnack. Det hjälpte tills jag kom hem. Men nu är söt Jessica här så jag ska leka med henne och så hoppas vi att Nattis vill titta förbi också :)

Ni kan läsa min blogg om helvetet i Ukraina hela veckan för jag kommer ha tillgång till dator. ett + iaf.



PUSSPUSS



Kommentarer
Postat av: jessica

jo-ho :P

kommer sakna dig mkt denna vecka :(

har fan fult upp själv... men det är klart att det inte slår vad du gör på långa vägar :P:P haha

ha det gött in hell(ukraina) :P ;)



"se-ya" xD

2009-05-12 @ 13:21:10
Postat av: matilda

hahah:

ååh i miss you all babys:)

2009-05-17 @ 10:59:55
Postat av: Jenny

Tyckte du det var rätt att Norge vann ESC?



Kommentera på min blogg! Diskutionen är igång.

2009-05-17 @ 11:01:22
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0