Jetlag är min nya vän.

När man är utomlands tre gånger på en månad är det lätt att känna av lite jetlag. Speciellt efter den här veckan. Somnade åtta igårkväll (vilket är tidigt för att vara mig). Sen råkade jag vakna extra tidigt i morse. När jag skulle säga hejdå till Micke lät den ungefär:

-"Hejdå, jag måste skynda mig nu."
-"Vart fan ska du?"
-"Till skolan såklart?!"
-"Men va fan, klockan är bara sju."
-"oooops."

Sen sov jag vidare en timme.

Skoldagen började med idrott vilket jag inte var med på, sjuk och trött. Sen var det ingen engelska trodde jag för Jessicafisen sa att vi hade nationella vilket visst råkade vara idag, så det missade jag. Då tröståt jag lite lunch med gull-elin och gull-frida. Efter det blev det taxpromenad, powernap, mat, chill vid datorn och nu sitter jag kvar här och lökar. Ska klippa mig snart och sen är det sovdags!

PUSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: sofia

taack :)

2009-05-19 @ 20:36:52
URL: http://sofijakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0