jag lever!


Nu har jag klarat av de två första dagarna i ukraina! och jag lever till och med.. jag ska dra vad vi har sysslat med i två dagar. den här datorn gör mig galen btw.. vi åkte iaf från nyköping kvart över sex på morgonen, svimmade lite. sen kom vi till arlanda och så svimmade jag när vi checkade in... brabra..

sen mötte våra familjer oss på flygplatsen i kiev. lena som jag bor hos äger på svenska. hennes familj är jätte gullig. inte ett dugg pervers. hehe man vet aldrig med ryssar. igår chillade vi lite och drack öl. och idag har vi varit på balett.. män i trikåer är inte min grej. tacka vet jag mikael. sen stack vi ut till nått cafe och drack lite godsaker.

imorn ska vi till deras skola igen och glänsa lite med våran ryska och sen blir det lite utflykter och sen är det chillfest hos nån av ungarna här. kan bli kul.

jag saknar er där hemma.. det är riktigt tomt utan er..

mikael häggberg. hjärta hjärta..

cp dator.
detta är Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0