Gammelbajsby=Ett helvete


Ja som jag skrev tidigare så åkte vi till gammelsvensk by i torsdags. Det började med ett spöktåg från Sovjet tiden. Vi åkte i typ 13 timmar. Det vart väl rätt mysigt ändå när rädslan hade lagt sig. Sen blev det att åka minibuss ut till själva byn, bara det tog väl en och en halvtimme för vägarna är värdelösa. Tror jag fick hjärnskakning och bröt ryggen lite.. Men sen kom vi iaf fram till en liten by av bajshyddor och träffade Maria Malmas, höhöhö. Där fick bara 4 pers plats så jag, wanja, adam och claudia fick åka till nån annan tant och sova där.
Hon var pengakåt och skulle ha 50 dollar för att vi fick sova i en av hennes bajshyddor, utan toalett och utan vatten. Jag och claudia fick våran härliga hämnd till slut.
På grund av äcklig mat och äcklig omgivning vart alla utom jag claudia och adam matförgiftade. Julia, mattias, inna, wanjamaria spydde och mådde dåligt.
Så det var bara att ta sovjet spöktåget tillbaka till torrbollen lena och alla andra.
jag vill hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0