Chilldag.

Va i skolan två sekunder typ, sen blev det lite mys med mackor och kakor hemma hos claudia med Lina, jessica, emma och ellie. Trevligt värre när det spöregnade och åska utav bara helvete. Sen skjutsade Lilla Azz ner mig till stan för att sedan åka, då kom pappa och hämtade mig och skjutsade mig till Stenkulla för en liten jobbintervju så nu är sommarjobbet kirrat! tack pappa! 16 000 sitter ju inte fel i slutet av sommaren ;)

Sedan kom Nattis ner till stan med mig, mysigt mysigt. Köpte skor, fikade och bara gick omkring. Skönt att träffa alla söta människor som man har saknat så mkt.

Föresten är det färdigdeppat för min del. Ska ta mig i kragen nu!


PUSS PÅ DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0