Bakisdag.

Gårdagen började med en tråkig skoldag, sedan gick jag hem
föar att ta ut taxen, och efter det blev det en pluggfika på Birgers så
nu är jag och Jessica typ klara med att kompletera vårat miniprojekt.

Runt femtiden kom Nattis till mig för lite fix och sprito. Sedan bar det
av till Claudia som för övrigt fyllde hela arton år. Sen var det tellus för
hela slanten kvällen/natten. Jag och Nattis sov hos mig och det snarkades
vid fyra tiden.

Skolan kunde ju glömma att jag skulle sätta min fot där idag men så blev
icke fallt eftersom min ryskalärare ringde och ville att jag skull komma och
lämna mitt pass.




Usch. Det påminner mig om att jag åker till Ukraina på måndag. Jag
blir fan gråtfärdig bara av att tänka på det. Jag vill inte. Jag vill verkligen
inte bo hos en främmande familj som inte kan ett ord svenska och
värdelös engelska. Jag vill inte vara tvingad att bära klänning. Jag vill inte
vara ifrån alla älsklingar här i sverige en hel vecka. Jag dör hellre:(





FAAAN

Kommentarer
Postat av: isa

du ska se att det går hur bra som helst! ryskar är säkert snällare än de ser ut :) jag vet iaf två st som är väldigt snälla så odsen är på din sida :) lycka till o ha det super!<33

2009-05-08 @ 11:09:15
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: Matilda

tack!:D vi håller tummarna! <3<3<3

2009-05-10 @ 16:31:45
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0