Sådär ja!

Nu har jag varit kreativ och skaffat mig en ny blogg så ni som är intresserade kan läsa och mina kloka idéer och inte så kloka upptåg. Och för er som undrar över "MatildaFlugsvamp" så blev jag kallad det när jag va en liten hårboll så varför inte fortsätta?

Idag gick jag till skolan och gjorde tre prov på morgonen, det gick helt okej. Efter det blev det Birgers med Nattis, Jesper, Louise och Jessica. När det var färdigfikat övertalades jag att gå tillbaka till skolan för att nästan dö på en 90 minuter lång religionlektion. Runt halv fyra blev det i alla fall Kaffehuset med Nattis, Jessica, Louise, Jesper, Clas och Adam. Trevligt trevligt.


Nej nu ska jag fixa och dona!



M.K.Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0