Söndag på landet.

Idag vaknade jag hos Herr Häggberg. Det var trevligt det. Var grymt sliten igår så jag somnade direkt, vilket iofs var väldigt skönt! Sedan idag var jag och Mike lite med Rickard, som köpte en liten jacka:p Och nu sitter vi ute på landet hos min gamle farsgubbe. Har käkat gott och myst lite i soffan.

Världens sötaste Lakris ligger i soffan bredvis mig och snarkar och rycker. Han är världens goaste. Den tredje maj fyller han 12 år, och Frida fyller 18. Grattis till dem i förskott.

Nu är det inte lång tid kvar tills vi drar iväg till Portugal! åååh det kommer bli så skönt. Nice att slippa skolan, folk, läxor och Sverige ett tag. Efter det blir det Riga med Nattis och sedan är det dags att leka utbytarstudent till Ukraina. Efter det kommer ni förmodligen inte se mig igen för jag kommer antingen bli såld eller mördad...


sovdags!!

PUSSPUSS


Jag och syster Pata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0