Söndag igen..

Hatar denna dag. Det är på söndagarna man är som tröttast och det är på söndagarna man inser hur mycket plugg man skjutit upp under veckan, sånt man borde gjort för länge sen. Tex min svenska uppsats som visst skulle vart inne för några veckor sen. Jag tänkte börja idag. Lycka till Matilda!

Igår blev det iaf en liten sväng till Amanda för att dricka lite och kolla melodifestivalen med Nattis, Amanda, Gabriella, Anna och Fia. Det var trevligt. Skönt också att komma hem skapligt eftersom man inte sovit speciellt mycket på sista tiden. När söta mikael fick höra att jag var ensam hemma var han go och gick hela vägen till mig i regnet, mitt i natten :P Gullis. Sen kollade vi på någon värdelös film och jag däckade i soffan, för ovanlighetens skull.

Mina pengar tar slut och det finns så mycket som jag måste köpa och göra.. Alla mina sparade pengar försvinner denna månad :( Så om någon vill skänka en slant till "Matildas sommarfond" eller ge mig ett jobb så dansar jag naken på torget av lycka. Vad sägs?






MatildaNathalie

Anna Amanda

Flugsvamp



Kommentarer
Postat av: isa

sv: haha ska ni? :D ewis o jag ska vara det på hultsfred :D :D :D

2009-03-18 @ 18:50:24
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-03-19 @ 20:52:37
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: matilda

haha va tuffa vi är!! :D

2009-03-19 @ 20:53:27
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi är nog ganska snygga :

2009-03-20 @ 08:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0