Nattis-Matilda-Mysdag

Nattipluttan kom och väckte mig i morse vid halvelva tiden. Det blev lite datalök och tillfixning innan vi gick ner på stan. Där vart det först fika på Birgers men efter en värdelös dansuppvisning som säkert va minst 4 timmar gick vi runt lite för att sedan ta en tröst fika på Kaffehuset. Där träffade vi Micke och Sonny.

Sen tog Lunki bussen hem så jag och Mike gick, jag hem och han till Rickard. Så nu har jag äntligen vart duktig och pluggat lite socialkunskap och kluddrat i kalendern. Jag ska sluta bränna mina pengar på fika, ska börja ha med mig en kaffetermos överallt istället.

För er som har saknat ihjäl er efter mig i skolan (Nassit) så kan jag glädja er med att jag kommer imorn! tjoho!
Nu ska jag till Rickard och glo film.

Kärlek och fred. Typ.





Kommentarer
Postat av: isa

fika är namnam och väldigt lätt att bränna en himla massa pengar på ;) <3

2009-03-12 @ 21:00:47
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: Matilda

hehe ja uscjh:D

2009-03-14 @ 17:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0