Ensam och trött.

Precis så känner jag mig. Och sjuk då såklart men det orkar jag inte klaga över mera.

Var hemma idag så jag tänkte passa på att klippa av mig håret lite, så jag gick ner på stan. Där mötte jag Micke, Micke, Sonny och Emil. Sen va det bara att traska upp till frissan och säga "bort med skiten!"... Eller nästan iaf. Det blev 10 cm kortare och lugg, feels good och nu hade jag tänkt bli hippie, bara så ni vet.

Nu ska jag klunka i mig det sista av mitt te och sen försöka slita mig från datan och alla beroende framkallande spel och grejer som finns där. Kanske 5 minuter till bara? :)

Här är håret föresten!

Kommentarer
Postat av: joesfnie

men snyggo, kan du förklara hur du lyckades få bara en i ena hörnet? :)

2009-03-11 @ 11:41:43
Postat av: matilda

hehe jag vet inte, tror jag skrev nått " no-repeat" så blev det bara i ena hörnet :P

2009-03-11 @ 17:44:41
URL: http://matildaflugsvamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0