Dylan 23/3

Japp. Igår var jag och Lunkan i den stora staden i det runda huset och såg världens bästa gubbe. Vi var faktiskt så flitiga att vi va i skolan på morgonen till och med. Sen blev det en grek och tåget upp till stockholm för att gå lite vilse. Efter ett tag hittade vi iaf till Täby och kollade in lite skor och kläder vi ska köpa när vi har fått våra efterlängtade miljoner. Sen kom Niklas, (Nattis kusin) och skjutsade oss till The globe. Där träffade vi bröderna Skoglund ett tag och sen var det dags för dyyyylaaaaaannnn!!!

Hade faktiskt väldigt låga förväntningar med tankte på hans förra Sverige besök. Och att han är ungeför 102 år gammal. Men FY FAN VAD BRA DET VA! De som inte var där missade verkligen något. Det saknades iofs vissa låtar, som Hurricane, men men. Bilderna jag tog suger för jag skakade som satan. Ljudet på filmerna är iaf bra så tjoho! (Y)

Nu ska jag plugga för jag har uppsatsskrivning i 3 timmar imorn. Börjar bli dags att komma på något att skriva..







PUSS, M.ö

Kommentarer
Postat av: isa

fasen så roligt! :D

2009-03-24 @ 20:38:47
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: matilda

det va aaaap nice!:D

2009-03-25 @ 21:30:46
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0