Vatten i kranen.

Mikael kom på rubriken för jag hade ingen fantasi.


Idag var vi på vallarna och firade den svenska nationaldagen som riktiga svenskar. Eller, vi var på vallarna och åt donken mat och kollade när Ellie dansade och skakade rompa. Duktig flicka!

Igår var Nattis och jag på Lotsen, eller Skeppsbron 11 som det numera så vackert heter, Musiken och draget sög menn det var helt okej med min lilla Lunkentuss. Sen kom Mikael till mig vid tre tiden och sen var det sovdags. Nu ska jag vara social mot Micke och Jessica.

PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack för att ni kom o kollade :) kändes bra, ni fyllde ut en braplats bland gamlingar och barnfamiljer ;)

2009-06-06 @ 21:01:50
URL: http://lewenhaupts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0