Sommarlov?

Det är ju alltid skönt att vara ledig i flera månader så man hinner vila upp sig inför sista året. Men vart fan har solen tagit vägen?! Det är ju riktigt tråkigt att lovets första dagar ska invigas med regn och moln. Men men det är väl bara att njuta av ledigheten som sagt för jävlar vilken pluggis jag ska vara nästa år. Ska allt försöka höja mig lite i det ena och det andra, till exempel engelska, psykologa/socialkunskap, kanske ska hoppas på ett mvg i idrott också, och självklart ska jag behålla mitt mvg i ryskan.

Den här dagen kommer antagligen bestå av att ligga i soffan eller sängen och titta på tv samtidigt som man lökar med datorn i knät. Ska ut och käka med mormor i hamnen också, men jag är fortfarande dunder sjuk så jag ska försöka kurera mig med alvedon och halstabletter!

Gårdagen var helt otippad.. Hade förväntat mig fest och kalas med alla vänner men istället fick man ligga och sova för febern var hör och äcklig.. Sen blev det ett oväntat besök från en viss person. trevligt. Efter det så kom micke lika fort som han drog. Härlig dag/kväll!.. Nej fan, bättre har jag vart med om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0