Skolan är över.

Snart i alla fall. Idag var jag bara tvungen att städa ur skåpet och leta upp lärare så jag kunde lämna tillbaka alla böcker. Sen pös jag Nattis och Amandi till stan. Eller amanda åkte hem och Nattis och jag gjorde en hemlis. Sen blev det fika på Mekkapekka med lite mysiga männskor.

Imorn är det ingen skola, tjoo! Men jag måste dit endå och lämna lite mer böcker. Sen ska vi fira jessica som blir 18 stora. Grattis säger vi då.

Nu kommer lite bilder från senaste tiden, som jag inte orkat lägga ut innan. Ja jag är lat.


Ute i stigis hos Clas.






Lotsen/Skeppis m. Natto.



Sthlm. m. Natto och J.<3


Hamnen igår.


Den här bilden har egentligen innget med de andra att göra. Vi är bara snygga.


PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0