Mysig dag på vallarna!

Inatt satt jag uppe till två, halv tre för jag hade inte pluggat till matte nationella som jag trodde att jag skulle ha idag. Så vaknade jag tjugo över sex för jag skulle hinna duscha men jag snosade bort hela morgonen. Skulle träffa Babygirl vid åtta men jag va sen såklart så hon fick vänta. Sen blev det full rulle till skolan, leta upp Yvonne, vänta på Yvonne och sen inse att vi inte alls hade nationella.

Då passade Nattis på att fråga om en stekardag på vallarna och så blev det. Skönt som satan! Från tio till tio, sol sol och lite glass. Glömde helt bort att äta så jag proppade nyss i mig lite mumsiga mackor. Nu ska jag plugga idrott.. Har rest prov från ettan imorn, och engelska muntliga. hurra!


Nattisgullfis fick massage;)



Och en flygtur såklart:)



Jessica var också med såklart:)

Josse var också där ett tag, hon fick till och med bade lite. Sen kom Frida R och Elin P som jag har saknat så mycket<3


PUSS PÅ DENNA DAG!


saknar mitt bajsfinger<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0