Klassåterträff idag.

Ja, idag samlade vi klassen från sjuan, åttan, nian på vallarna för lite mys. Det var helt okej men typ samma grupperingar och inga hade föränrats, vilket iofs är både bra och dåligt. Vi satt iofs lite utsprott, kändes inte som en klassåterträff utan som att vi bara råkat stöta på varandra på vallarna. Men men det var mysigt i alla fall.

Efter det åkte jag och Jessica och Claudia till Josseposse som ska operera bort halsmandlarna imorgon, stackarn. Jag vet hur ont det gör. Men jag tittar iaf förbi imorn på sjukhuset med en present såklart! Efter det blev det en svng med Nattis och Jessica i hamnen. Och nu sitter jag här.

Camade med Snygg-Claudia förut:D Mamma var väldigt fashinerad och pratade och fjanta sig hehe. Vi pratade om Öland på midsommar. Skulle va så jääävla nice och hur billigt som hels om man tänker efter men jag har ju lovat folket här hemma redan så..

Nu är det dags för kvällis.
saknar dig<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0