Glad dag.

Men väldigt dåligt väder, men va fan jag var glad ändå. Hade idrottsprov direkt på morgonen och det gick skit bra, hann plugga fem minuter innan men jag skrev till och med på mvg så bra bra Matilda! Efter det så hade jag engelska nationella muntliga, vilket gick bra så vg för mig och Jessica i kursen. Det tackar vi för.

Fick sms av Inna idag, trodde hon va sur för hon skrev nått "vi ska prata privat, träffa mig kl 12" men hon frågade bara om hon fick filma mig om ukraina och att hon skulle bjuda oss på pizza på torsdag:) Men jag vet inte om jag kommer vara så pizzasugen en torsdags morgon faktiskt..

Efter det cyklade jag hem med Jessica och letade igenom mitt stökiga rum efter ett kvitto för jag skulle lämna tillbaka ett par skor som var för stora och till slut hittade jag det som tur var! Så jag hojade till stan och Jessica till skolan. Lämnade tillbaka skorna och skulle få pengarna direkt insatta på mitt konto,men så får jag veta efteråt att jag inte får pengarna direkt utan efter några dagar. Bajsbank jag vill ha mina pengar!

Sen träffade jag min älskade gullepluttis Elin Pelin. Gullfisen som går på enskilda och knappt aldrig hinner ses. Hon var yber mysig som vanligt och bjöd på en mumsig fika. Tack babygirl<3 Sen gick vi en rundtur på enskilda så jag fick låna toan lite;D



Elin :)



Jessica smygfotade mig och inna:D

Kommentarer
Postat av: isa

skitbra jobbat med alla proven hörru! :D snart sommarlov, snart sommarlov, då måste vi leka skiten ur oss du o jag! :D <3

2009-06-02 @ 20:27:06
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: matilda

jaaa:D

då blir det leka av min lilla vän!:D<33

2009-06-02 @ 22:45:02
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0