Fixat naglarna!

Kom nyss hem från staden. Har vart med Elin och fixat naglarna. Det vart bara bra men jag har inte fotat så jag lägger väl kanske in en bild eller två sen, från Stockholm och idag också.

Kom hem från farsgubben idag, fick skjuts av Jennymow och vi passade på att va lite busiga på hemvägen också, för ovanlighetens skull. Stack till stan för att köpa hårfärg med Elin men Jessica ringde och sa att det var roligheter i hamnen så vi gick dit istället. Stackars Mikael fick sitta här hemma i sin ensamhet.

Men nu är jag hemma igen som sagt så jag får kompensera att jag har vart borta hela dagen medans han har setat här och haft tråkigt.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0