Avslutning: 19.31 = Godnatt!

Har iofs redan sovit bort halva dagen.. Fy fisarsle vilken världelös skolavslutnings dag detta är! Inte bara för att det verkligen vräkt ner regn hela dagen utan för att jag blir svinsjuk dagen efter jag har fårr en allergisk chock.. Hostar, snorar, nyser och hög feber är ju inte direkt något man vill ha när man ska fira in sommarlovet..

Men det värsta med den här dagen är nog hur jävla kul alla andra har det. Studentmottagningar, presenter, sitta och dricka och prata med sina vänner och bara UMGÅS. Själv  sitter man instängd på rummet med neddragen gardin (kunde inte stava persienn eller hur det stavas), konstanta nysatacker och dassrullen i ena handen och nässprayen i den andra.
Nu ska jag krypa ännu längre ner under täcket och dö.

BAJSBAJS




Kommentarer
Postat av: Carro

Stackare där lider med dig...

Ses någon dag när du är frisk & kry?

Puss<3<3

2009-06-12 @ 22:27:55
URL: http://karljohancarro.blogg.se/
Postat av: matilda

ja usch:(

ja det tycker jag verkligen att vi ska.

puss<3

2009-06-13 @ 13:30:23
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: ELIN

Stackare tycker riktigt synd om dig! Jag har en idé att vi friar in sommarlovet när båda mår bra och solen skiner xD så länge krya<3<3<3

2009-06-13 @ 19:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0