00.00 Idag sätts betygen!

Skönt och jobbigt på samma gång. Alla förstår ju varför det är sköt, det betyder ju på ett ungefär att skolan är slut nu. Men det känns också liiite jobbigt eftersom jag hade värdigt mycket kvar att göra. Hade glömt bort hur mycket det egetligen var som jag hade på hög här hemma. Nu ikväll/natt har jag i alla fall gjort språkanalsen, läst religionbok, svarat på frågor i svenska och religion.

Och nu kan jag faktiskt inte komma på något mer som jag borde göra, men om jag har missat något så sag till för guds skull. Eller i alla fall för min. Nu ska jag nana kudden. Var länge sen jag la mig så här tidigt faktiskt.

GODNATTPUSS



MOBILSMYCKET YEAH

Kommentarer
Postat av: Mikael

Sen kanske du skulle ta och plugga lite svenska:).. stavat som en kratta:P. Love jö<3

2009-06-05 @ 15:34:24
Postat av: matilda

hehe oj vad dåligt jag stavade:P

2009-06-05 @ 21:44:18
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: ellie

nej du lille housebunnie! det är treornas betig som sätt .. inte våra.. tyvärr :P har dubbelkollat de ca. 3 ggr nu. hjade också hört att de va idag..

2009-06-05 @ 23:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0