Vilodag.

Kände att jag var tvungen att ta lite ledigt från solandet idag. Annars kommer jag erkligen se ut som en bajskorv. Vaknade i alla fall upp hos Micke i morse vid nio tiden. Han var inte hemma för han är flitig och sliter hårt med livet som rörmokare. Så jag skickade iväg ett jävla sms för de har ju tagit bort kontant betalningen nu på stadsbussarne så min mobil räkning kommer inte bli rolig. Ska iaf dra ner mycket på sms:en och ringandet. Sen kom jag hem till mamma, pata var hemma och var livrädd så jag fick döda mördar getingsaken åt henne.

Nu sitter jag och väntar på att patum ska komma hem från träningen så jag kan äga skiten ur henne på singstar. Köpte en ny klänning igår på rean. Får hoppas att den håller mer än en vecka. Jag brukar ha tendens att spräcka klänningar som inte har strechtyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0