Surprise surprise!

Idag kommer dagen som jag och jessica längtat efter hela veckan. Och förmodligen micke och timmy också;) De två filurerna har nämligen planerat en överraskning för mig och jessica idag. Inte en enda ledtråd har man fått och  vi har blivit surare och surare. Men som sagt, nu är fredagen äntligen här. Det enda jag vet säkert kommer hända är att det kommer bli öl ikväll/natt!

Igår åkte jag och Jessipessi till Råbybadet och träffade Elin och Frida. Har inte badat så mycket som jag gjorde då på säkert fyra år, så det var mysigt som bara den. Elin och jag hittade en grop full med grålera så vi kladdade in hela kroppen. Haha det var nog det roligaste på länge.<3

En annan rolig sak som jag kom på nu hände häromdagen. Jag timmy, micke och jessica hade vart vid timmys båt i hamnen och chillat. När vi skulle cykla tillbaka var vi tvugna att cykla igenom värsta flocken med kanadagäss. Timmy cyklade först och plinga med ringklockan, Då var det en fet jävla går som dampa ur och flög på timmy, Hahah den flaxa och typ satte sig på timmy när han cykla och vi andra höll på att dö av skratt.


PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas att kvällen blev lyckad då :) Stackars Timmy :P

2009-07-03 @ 20:11:02
URL: http://karljohancarro.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha de där som hände Timmy lät lite roligt, stackarn :P visste inte att du var en sån bra prickskytt, grålerekrig hehe :P

2009-07-03 @ 21:55:39
Postat av: Anonym

Haha de där som hände Timmy lät lite roligt, stackarn :P visste inte att du var en sån bra prickskytt, grålerekrig hehe :P

2009-07-03 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0