Stukad fot.

Japp, då var humöret på topp igen då. Eller det är inte så jätte dåligt för Pata, som kan lite skit, har tejpat foten min. Aja jag tar det från början.. Igår var vi och käkade på donken vid halv tolv tiden kanske. Sedan blev det en sväng till elgiganten på Gumsbacken för att fixa ett par saker;) Sedan skulle jag höppa ner från värsta kanten så såg jag att det var glas under så jag gjorde en fiffig undanmanöver, vilket ledde till ooooont!

Jag ropade på Micke så han fick bära mig till bilen (TACK BABESSON) och nu imorse så skulle jag gå upp och sätta på tv:n men Pata glodde på min fot då såg jag allt att den var blå och svullen som bara den. Tejp tejp..

Nu ska jag till jobbet och lida!

PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är lite rolig du, inte förens Pata glodde insåg du att den var blå och svullen :P tappat känseln oxå? Nej nu var jag taskig. Krya snabbt sötnos<3<3<3

2009-07-16 @ 11:58:57
Postat av: Pierre Okletown

När kommer uppdateringen? :D<3

2009-07-18 @ 02:07:47
Postat av: matilda

hehe ja, jag trodde inte det va så allvarligt:P

2009-07-18 @ 02:40:49
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: matilda

nu kommer massa uppdatering, flera ggr om dagen;)

2009-07-18 @ 02:41:34
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0