Morr.

I morse var den enda dagen på heela veckan som jag kunde få sova ut, men icke det nej.. Pata och äckelvalpen väcker oss i ottan... Jag kommer bli galen i huvet.

Igår var jag, jessica, micke och timmy i stockholm. Hade tänkt shoppa massor, skulle leta efter en kavaj, plånbok, piercingar och lite mer men hittade inte nått. jo, en tablettask som mucke fick:) Jessica köpte lite saker, micke en tröja och kallingar och timmy en skinnjacka.. Jag vill ocksååå..

Sedan skulle vi till Heron för att gå på bio, Public enemies, skulle vi se. Innan skulle vi käka på Amazon, min favvo resturang. Tog ett bra tag att få in maten och när jag ätit halva min pasta såg jag att det va nått skumt i den. Micke fick såklart provsmaka och det visade sig vara köttfärs.. Mmmm va gott! Så jag fick en ny, sedan missade vi bion.. Va dem tvugna att lägga dött äckeldjur i min mat??

När vi väl kom hem fick vi för oss att gå ut och ta en öl, så vi gick till Skeppsbron, där va det inträde så det sket vi i. På Café krogen va det 20 och på hamnmagasinet är det laame så vi gick till Tovastugan och kollade på när det gamla folket fick sig en öl eller två för mycket och dansade till dansband. Rätt mysigt ändå. Sedan var det läggdags..

Nu ska jag försöka få Jessica att släppa timmy ett par timmar så vi kan gå ner på stan och sedan åka till Louise sommarplace för att fira henne och Gabriella. Grattis i efterskott sötnosar<3


PUSSPUSS!


Vart tog min älskade sommar vägen??

Kommentarer
Postat av: isa

<3 på dig ännu mer!

skynda dig att få lön så ska vi leka jääärnet :D

2009-07-26 @ 20:16:57
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0