Maah jag blir så arg!

Kom nyss hem från jobbet.. Alla mina kunder har varit värsta suräcklorna idag! Blir så jäkla förbannad.. Där står jag , ler, pratar och är social, ger dem vad de ska ha och de bara blänger tillbaka, lägger en arg kommentar, slänger upp pengarna, sliter åt sig grejerna och drar.. Va fan?! Vad är problemet? Hur svårt är det att vara trevlig tillbaka?? Nej fy fan. Visst om jag hade varit otrevlig och gett dålig service men det här är ju så jävla oacceptabelt..

Och kunden har alltid rätt så det enda jag kan göra är att le och vara trevlig tillbaka. Ja ja så, nu har jag fått det ur mig. Dags att glömma och bli glad, får hoppas på en bättre arbetsdag imorgon. Nu är det lite mat och en dusch, sedan nya tag!

PUSSPUSS!


Kommentarer
Postat av: isa

bläää på äckliga surtanter och gubbar! var är det du jobbar snygging? :D <33

2009-07-14 @ 21:20:05
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: matilda

ja jag hatar dem!

jag bustar aset av mig på konditori:P

2009-07-15 @ 19:27:26
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: LaGGe

Damn va snygg du är då ;)

Titta gärna in på MSN snart igen, så vi kan snacka lite =)

kram

2009-07-15 @ 23:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0